רצועת עזה: קצין צה"ל נפצע בינוני מירי צלף, צה"ל תוקף יעדי חמאס

    קובי פינקלר 1 Comment on רצועת עזה: קצין צה"ל נפצע בינוני מירי צלף, צה"ל תוקף יעדי חמאס

    בפעם השנייה בתוך שבוע, קצין צה"ל נפצע באורח בינוני מירי של צלף פלסטיני מרצועת עזה, הקצין היה על גדר המערכת. בתגובה לירי הצלף על קצין צה"ל היום, דובר צה"ל מודיע: צה"ל תקף באמצעות טנקים שבע עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה. אזעקות נשמעו לפני זמן קצר היום (רביעי) ביישובי עוטף עזה, ביד מרדכי …

    3:06
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר תקף בחריפות: "הסטרא אחרא מנסה לחבל בהילולא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעם השנייה בתוך שבוע, קצין צה"ל נפצע באורח בינוני מירי של צלף פלסטיני מרצועת עזה, הקצין היה על גדר המערכת. בתגובה לירי הצלף על קצין צה"ל היום, דובר צה"ל מודיע: צה"ל תקף באמצעות טנקים שבע עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה.

    אזעקות נשמעו לפני זמן קצר היום (רביעי) ביישובי עוטף עזה, ביד מרדכי ונתיב העשרה.

    צה"ל פגע בכמה עמדות חמאס וביעדי הארגון. יש לזכור כי מדובר להערכת גורמים באנשי שטח שעל דעתם מחליטים לירות לכיוון חיילי צה"ל, ביום שבת האחרון נהרג סמ"ר ראשון אביב לוי ז"ל מאירוע דומה.

    האירועים מראים כי חמאס מתחיל לאבד שליטה על הארגונים הקטנים, או שייתכן כי פעילים בשטח לוקחים אחריות לידיים ומחליטים לעשות ככל העולה על רוחם, הדבר יוצר תקדים מסוכן וחשש לחיי החיילים בגדר הרצועה.

    על פי דיווחים פלסטינים: ארבעה הרוגים בעזה בעקבות הירי המאסיבי של צה"ל.

    חיילי צה"ל בגבול הרצועה

    מדובר בהדרדרות חמורה מצד חמאס, רק בשבת האחרונה נהרג סמ"ר אביב לוי (20) מפתח תקווה, מאש צלף פלסטיני מרצועת עזה, צה"ל תקף עשרות יעדים ברצועה והביא להרס הכי גדול שחווה חמאס מאז סיום 'צוק איתן'.

    כמו כן שר הביטחון אביגדור ליברמן הורה על צמצום דרסטתי בהכנסת הסחורות אל הרצועה, ליברמן רמר כי יבחן מחדש את הכנסת הסחורות לפי הפסקת הטרור מהרצועה.



    1 תגובות

    מיין תגובות